czwartek, 13 września 2012

Efekty.

Po wykonanych dzisiaj czynnościach jestem bardzo zadowolona z efektu. Włosy są mięciutkie i gładkie. Co prawda tak bardzo się nie błyszczą ale i tak jestem zadowolona. Tego samego dnia po myciu mogą wyglądać ładnie. Oczywiście najlpierw po wysuszeniu był efekt siana, jednak potem zastosowałam jedwab na włosy a następnie po jakimś czasie wyprostowałam je z ponownym użyciem jedwabiu, który potem się wchłonął pozostawiając mięciutkie włosy, które stały się gładkie. 

A oto zdjęcia:

Włosy po umyciu i wysuszeniu, początkowe puszyste"siano" na włosach
A tutaj po zastosowaniu wygładzenia i pielęgnacji:

Oczywiście trudno było zobrazować efekt na zdjęciach jednak jak patrzyłam na nie w lustrze i w dotyku włosy wyglądają znacznie lepiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz