niedziela, 25 listopada 2012

Obecna długość i stan włosów.

Obecnie moje włosy na 2-3 dzień po myciu i podwinięciu nieco końcówek do wewnątrz układają się dosyć dobrze. Widać że już mi trochę podrosły. Mam też spory odrost (niedługo będzie 4 cm) gdzie coraz więcej widać naturalnych włosów. Myślałam o podcięciu końcówek ale poczekam z tym jeszcze ok. 3 miesięcy. Zastanawiałam się również nad grzywką i chcę ją przy podcinaniu u fryzjera jakoś ładnie przyciąć na bok. Obecna długość włosów kiedy są rozpuszczone dosyć dobrze się układa.
     
Z czasem myślę o regularnym podcinaniu końcówek i wyrównaniu ich oraz lekkim zapuszczaniu, tak jak kiedyś pisałam. Ale to z upływem kolejnych miesięcy. Tak jak jest teraz to zawsze już trochę lepiej.

2 komentarze:

  1. niby pielegnuejsz wlosy a robisz zdjecia jak nastolateczka w lusterku na ktorym wyglodasz jak 40 lat i masz brzydkie wlosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pielęgnacja to długi proces. Wiem że są brzydkie, zniszczone od farbowania itd. Dlatego kiedyś będzie widać efekt ich poprawy. A zdjęcia wychodzą różnie, zależą też od nastroju, robię je naturalnie, nie pozuję i na pewno nie naśladuję nastolatek. W lusterku po prostu lepiej czasem uchwycić ujęcie. Dla mnie nie ma to nic wsólnego z naśladowaniem nastolatek. Robię zdjęcia takie jakie uważam za stosowne, poza tym chcę na nich uchwycić tylko element włosów a reszta nie jest robiona pod publikę więc wcale nie muszę na każdym zdjęciu wyglądać najlepiej. Choć jak dla mnie wyglądam zupełnie normalnie.

      Usuń