czwartek, 16 stycznia 2014

Wpis po dłuższym czasie. Blog nadal jest aktywny :)

Dawno nie dodawałam wpisów na tym blogu, choć on cały czas istnieje i jest aktywny. Zamierzam dodać kilka wpisów o moich obecnych włosach i ich kondycji, która ostatnio bardzo się poprawiła :)

Po pierwsze, włosy mi sporo odrosły, a ich długość jest teraz akurat najlepiej praktyczna :)
Po drugie, nie farbowałam moich włosów już ładnych kilka miesięcy i dzięki temu stały się bardzo naturalne i mam pozytywne wrażenie, że naturalne włosy naprawdę mogą wyglądać ładnie :) Najważniejsze jest tak naprawdę dobrze strzyżenie i zadbanie.

A po trzecie mam pewien własny wniosek :) A mianowicie - doszłam do wniosku, że lepiej mieść krótkie włosy, a zdrowe niż mieć długie a zniszczone. Jeśli zapuszczamy włosy, to im stają się dłuższe, tym bardziej należy dbać o ich pielęgnację, szczególnie końcówek włosów, które są najstarsze i najwięcej przeszły. Zawsze u nasady włosy wyglądają najlepiej, są najmocniejsze, najbardziej lśniące i naturalne.

Niedługo zrobię nowe zdjęcia a także zrobię kilka porównawczych wpisów, jak było wcześniej i jest obecnie, i co zamierzam z nimi zrobić dalej :)

3 komentarze:

  1. Zdecydowanie zgadzam się w tym, że lepiej krótkie, ale w dobrej kondycji :) Smutne, długie strąki wyglądają bardzo nieatrakcyjnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło że podzielasz moje zdanie :) Do tego wniosku doszłam na podstawie własnych doświadczeń, tym bardziej że mam gęste włosy, a gęste i długie włosy są większym wyzwaniem :) Długie włosy oczywiście też mogą wyglądać pięknie ale im są dłuższe tym wymagają więcej pielęgnacji.

      Usuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award:) http://monique7777.blogspot.com/2014/05/moja-nominacja-do-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń