sobota, 15 września 2012

Nowy odcień, którego poszukuję...

Zastanawiam się nad nowym odcieniem którym chcę ożywić swoje włosy. Zdecydowałam się jednak na jaśniejszy odcień, najlepiej jakiś ciepły blond lub lekko miedziany kolor... Nadal interesuje mnie seria z firmy Loreal Casting Crème Gloss - koloryzacja pielęgnacyjna bez amoniaku do 28 myć włosów. Oczywiście moim faworytem jest odcień Nugat lecz niestety nigdzie już nie można go dostać:( Tak więc pozostaje mi szukać czegoś podobnego... 
No i najlepiej trafić na jakąś promocyjną cenę.



1 komentarz:

  1. Jednak w obecnym czasie rezygnuję z zakupu farby z tej serii. Powodem dą odcienie które jak czytałam w opiniach inaczej wychodzą w efekcie (brązy wiele ciemniejsze a blondy ne takie ładne jak na opakowaniu) i jak na zmywalną farbę przede wszystkim dość wysoka cena jak na moją kieszeń.

    OdpowiedzUsuń