środa, 5 czerwca 2013

Wrażenia po odważnym strzyżeniu włosów.

Kiedy zdecydowałam się pójść do fryzjerki obciąć sobie włosy, nie sądziłam, że tak bardzo je skrócę. Przez dłuższy czas miałam włosy minimalnie do ramion a tutaj odważyłam się poddać działaniu fryzjerki i bardzo mocno skrócić włosy.

Przyznaję, że na początku było mi bardzo trudno przyzwyczaić się do nowej fryzury. Myślałam: co ja zrobiłam, dlaczego zgodziłam się obciąć je tak krótko, ile one teraz będą mi odrastały? Przez długi czas nie będę mogła ich związać, itd.

Jednak po miesiącu przyzwyczaiłam się do nowej fryzury. Zajęta codziennymi sprawami nie miałam bardzo czasu myśleć o tym jak wyglądają moje włosy, a w krótszych było mi lżej i sprawniej w użytkowaniu. Teraz podobają mi się krótkie włosy, a są obcięte tak, że kiedy z każdym centymetrem robią się nieco dłuższe, wyglądają coraz lepiej. Oby tak dalej :)

Poniżej moje aktualne zdjęcia :)

Zdjęcia zostały zrobione 20 maja 2013r.

Mam nadzieję, że z czasem moja fryzurka będzie przypominać coś takiego :)

A to mój obecny kolarz zdjęć zrobiony w programie Picassa :)

13 komentarzy:

  1. Ja bym nie pozwoliła tak skrócić swoich włosów.
    Swojego czasu też je podcięłam do ramion, ale nigdy więcej.
    Zamierzam je już tylko hodować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze Ci w tej fryzurce;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladny kolor włosów, Tobie taka fryzurka bardzo pasuje:D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję odwagi! fajnie, że decyzja o ścięciu okazała się słuszna :) włosom na pewno to dobrze zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, włosom od razu zrobiło się lepiej :) Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  5. ładnie wyglądaja i Ty ładnie z nimi wyglądasz, mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Ci w niej ładnie, prawie jak u Victorii Beckham :)
    I chciałabym zaprosić Cię do udziału w KONKURSIE na moim blogu, w którym możne wygrać kurację do włosów SEBORADIN z naftą kosmetyczną :)
    Pozdrawiam,
    blondandwavy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To wszystko zależy właśnie od cięcia. Kiedy to jest źle zrobione to i cała fryzura potem nie chce się układać.. A tu widzę ładnie układające się włosy. I choć nie jestem zwolenniczką aż tak krótkich fryzur muszę przyznać, że pasuje ona Pani ... :)
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. spore cięcie, ale warto. sama na wiosnę ściełam całe farbowane i teraz odżyły ;)

    OdpowiedzUsuń