niedziela, 28 kwietnia 2013

Metamorfoza.

To było naprawdę spore cięcie... Poleciało ok. 20 cm.

W piątek poszłam do fryzjerki obciąć sobie włosy. Chciałam je skrócić i powiedziałam fryzjerce, żeby mnie ładnie obcięła. Zauważyła, że mam bardzo gęste włosy. Zapytała, dlaczego chcę je obciąć? No właśnie. Chciałam obciąć włosy z kilku powodów:
1. mam bardzo gęste włosy, na co potrzeba wiele czasu do mycia, spłukiwania i szuszenia oraz rozczesywania,
2. włosy od połowy do końców były bardzo zniszczone,
3. na codzień musiałam i tak je związywać wysoko w kucyk, ponieważ przy opiece nad dzieckiem tak jest najwygodniej,
4. czas - opiekując się malutkim dzieckiem nie mam wiele czasu na pielęgnację długich włosów, dlatego postanowiłam mieć je krótsze.

I tak, siadając na fotel fryzjerski poddałam się strzyżeniu w pełni zdając się na to, jak fryzjerka mi je obetnie. Przyznaję, że to moje największa zmiana włosów z ostatnich lat. Postanowiła obciąć mnie "na bomkę".

A oto efekty.

1. włosy przed obcięciem:
Końcówki były zniszczone i trudno było je rozczesać.

2. włosy po obcięciu:

Fryzjerka powiedziała, że przy moich bardzo gęstych włosach takie obcięcie będzie mi pasowało.
Czy miała rację? Pasuje do mnie nowa fryzura?

20 komentarzy:

  1. Łał, jak się układają! I zdecydowanie lepiej bez tych zniszczonych końcówek, teraz wyglądają o wiele zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba ładniej niż w dłuższych :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz wyglada super:) Jakbys miala ombre:D

    OdpowiedzUsuń
  4. zamierzasz zrobic cos z tym odrostem?
    nie chce byc nie mila ale zle to wygląda ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli wraca do naturalek ,to po co ma cos z nim robic :) Gorzej wygladalo przy dluzszych wlosach ,,teraz jest fajnie :)

      Usuń
    2. Teraz wyszedł efekt ombre ale zamierzam je jakoś ładnie ujednolicić.

      Usuń
  5. źle zrobiłaś ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego...?

      Jakby to nie wyglądało, w krótszych włosach czuję się wiele lżej i teraz na pewno mi włosy odżyją.

      Usuń
  6. Od razu masz modną fryzurkę! :) Podziwiam za odwagę ścięcia takiej długości włosów. Od razu lepiej wyglądają, tak zdrowiej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może to zabrzmi dziwnie, ale przy takim cięciu te odrostu wręcz pasują! Dobra decyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się bardzo podoba!:)I rzeczywiście, te odrosty wyglądają ładnie. Tak jakby taki właśnie był zamysł xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Masakra jakaś, że każda Polka obcina po urodzeniu. To plaga.
    I tak wcześniej już miałaś krótkie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam. To raczej normalne że co jakiś czas obcina się włosy :)

      Usuń
  10. U mnie tak samo:D Gratuluję rozsądnej odważnej decyzji:) teraz tylko walka o nowe zdrowe włoski:) trzymam kciuki i pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Super fryzurka, a odrostem się nie martw, zdrowie ważniejsze. Ja chcę spróbować z glinką i henną do barwienia włosów. Może próbowałaś? Fajny blogas ;) Z tego mamowego ukradnę jeden patent, mam nadzieję że się nie obrazisz, pa! ;)

    OdpowiedzUsuń